Wanneer notaris De Smedt zich bij notarissen Dejongh en De Boungne vervoegde, veranderde de naam van het kantoor naar DJBS Notarissen. En daar hoort een nieuwe branding bij.
Donkeycomm creëerde een volledig nieuwe branding, compleet met logo, huisstijl, gevelbekleding, alles van stationery zoals briefpapier, enveloppen,... Het complete plaatje. Daarnaast verzorgt Donkeycomm de digitale communicatie van het kantoor op alle social media kanalen alsook social media advertenties voor verschillende openbare verkopen die via Biddit online komen.
Notarissen mogen geen reclame maken uit eigen naam. Als communicatie agency moeten we daarom creatief omspringen met de social media content die we creëren. We willen immers de eigen stijl van het kantoor genoeg naar voor brengen zonder expliciet reclame te maken. Een evenwichtsoefening waar we succesvol in slagen!
Een nieuwe branding moet natuurlijk overal worden doorgetrokken. Ook het kantoor kreeg langs de buitenkant een make-over, helemaal aangepast aan de nieuwe branding.
Donkeycomm zorgde voor de juiste signalisatie in de nieuwe branding, zodat bezoekers gemakkelijk de weg naar het kantoor vinden.
De social media kanalen worden ingezet als kanaal om in hapklare stukjes informatie te verstrekken aan (toekomstige) cliënten. Elke maand staat een ander thema centraal, wat verder wordt aangevuld met actuele content zodat de volgers steeds op de hoogte zijn.